16 Aralık 2012 Pazar

The Hobbit : An Unexpected Journey

-Hayat, kitaplarında ya da haritalarında değil Bilbo. Hayat orada, dışarıda.

-Mithrandir, neden Buçukluk?
-Neden Bilbo Baggins? Çünkü belki korkuyorum ve o bana cesaret veriyor. Saruman büyük kötülüklere ancak büyük güçlerle karşı konulabileceğini düşünüyor. Ben, bunun böyle olmadığını gördüm.

-Evin artık geride. Dünya ise önünde.



Hepimizin hayatlarımızın bir noktasında beklenmedik yolculuğumuza doğru bir maceraya atılması umuduyla izledim ben bugün Çıkınçıkmazlı Bilbo'yu, Fili'yi, Kili'yi, Oin'i, Gloin'i, Dwalin'i, Balin'i, Bifur'u, Bofur'u, Bombur'u, Dori'yi, Nori'yi, Ori'yi, Thorin Meşekalkan'ı ve Gri Gandalf'ı.


Far over the misty mountains cold
To dungeons deep and caverns old 
The pines were roaring on the height
The winds were moaning in the night
The fire was red, it flaming spread
The trees like torches blazed with light...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...