1 Aralık 2013 Pazar

The Beach

"I still believe in paradise. But now at least I know it's not some place you can look for. Because it's not where you go. It's how you feel for a moment in your life when you're a part of something. And if you find that moment... It lasts forever."

[The Beach'i lise 1'deyken izledim ben. Yeni taşındığımız, liseme yakın ara sokak apartmanının en üst katındaki evimizden bakınca karşı apartmanın altında bir film kiralama yeri vardı. Oraya gidip tamamen bilinçsizce seçmiştim filmi. Leonardo o zamanlar hala "genç kızların sevgilisi" diye tabir edilen durumundaydı, e ben de bir genç insandım haliyle. Kapakta kocaman bir Leo'yu gördüm diye almıştım. Ama film...film öyle birşey çıktı ki. Düşünsenize. O yaşta o kumsalı yaşayan halimi.]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...